ΤΟ ΠΕΡΙΠΟΘΗΤΟ ΦΛΟΥΡΙ ΤΗΣ ΒΑΣΙΛΟΠΙΤΑΣ


Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα! Φέτος που μεγάλωσε λιγάκι ο μικρός μας και καταλαβαίνει ακόμη πιο πολλά οι απαιτήσεις του μεγαλωνουν μου ζητάει να του διαβάζω παραμύθια! Θυμάστε πέρυσι που ήμουν μέσα στο παράπονο και έλεγα πότε θα ξεκινήσουμε να διαβάζουμε και να συμμετέχει και αυτός στα παραμύθια που θα του διαβάζω.

Ε λοιπόν η ώρα ήρθε εδώ και 2 μήνες περίπου και φυσικά κάθε βράδυ μου ζητάει να του διαβάζω παραμύθι , και το καλύτερο συμμετέχει, Όσο διαβάζω ένα παραμύθι συμμετέχει με ρωτάει , γιατί το έκανε αυτό; Γιατί έκανε το άλλο; Τουλάχιστον τώρα είμαι πιο ήσυχη και ξέρω ότι τόσο καιρό τα παραμύθια που το αγόραζα τόσο καιρό δεν πήγαν χαμένα!

Όπως σας είπα οι απαιτήσεις μας ανέβηκαν και πλέον εκτός από τα κλασικά παραμύθια, θέλουμε και κάτι άλλο διαφορετικό. Εγώ όμως αυτή τη φορά επέλεξα ένα παραμύθι από έναν κλασικό και διαχρονικό συγγραφέα. Τον Ευγένιο Τριβιζα. Όλοι μας τον ξέρουμε και όλοι μας θα θέλαμε να έχουμε έστω και ένα παραμύθι του. Είναι γνωστός ως συγγραφέας βιβλίων για παιδιά από τεσσάρων χρονών και πάνω. Όλα του τα έργα τα χαρακτηρίζει πρωτοτυπία και μεγάλη φαντασία.


Έχει γράψει περίπου 150 βιβλία μεταξύ των οποίων μυθιστορήματα, παραμύθια, θεατρικά έργα, αλφαβητάρια, διηγήματα, κόμικς, εκπαιδευτικά βιβλία, ενώ έχει συνεργαστεί και με παιδικά περιοδικά.


Σήμερα θα σας δείξω το καινούργιο του παραμύθι ΄΄το περιπόθητο φλουρί της βασιλοπιτας΄΄ αλλά και τα δυο περσινά που παρόλο που τα έχω διαβάσει μόνη μου, έχω να πω ότι αυτός ο άνθρωπος γράφει πολύ έξυπνα και πρωτότυπα! .


Ο Τριβιζας με τον ήρωα του το Χαράλαμπο Χλαπατσούλη επιστρέφει ξανά, με μια περιπετειώδη ιστορία, που θα σας κάνει να γελάσετε στις πιο απίθανες και σπαρταριστές περιπέτειες του Χαράλαμπο Χλαπατσούλη...Ευκαιρία σε αυτό το βιβλίο να γνωρίσετε την Χαρικλεια Χλαπατσουλη και τον σύζυγο της Χαραλαμπαλο σε νεες ξεκαρδιστικές περιπετειες




Κάθε χρόνο το φλουρί της βασιλόπιτας πέφτει σε κάποιο άλλο μέλος της οικογένειας. Για να βοηθήσει λίγο την τύχη του ώστε να τύχει σ’ αυτόν το περιπόθητο φλουρί και σε κανέναν άλλο, ο Χαράλαμπος Χλαπατσούλης ξενυχτάει την παραμονή της Πρωτοχρονιάς και βάζει σε εφαρμογή ένα ιδιοφυές και παράτολμο σχέδιο. Το σχέδιο όμως δεν εξελίσσεται σύμφωνα με τις προβλέψεις του και οδηγεί τον Χαράλαμπο Χλαπατσούλη στις πιο απίθανες και σπαρταριστές περιπέτειες στα πέρατα του κόσμου όταν, ακολουθώντας έναν Κινέζο με κρεμεζί κιμονό κεντημένο με μπλε δράκους, επιβιβάζεται κατά λάθος σε ένα αεροπλάνο με προορισμό τη Μογγολία.









περισσότερες λεπτομέρειες εδω

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου