Το μεγάλο σχολείο


Το μεγάλο σχολείο, αυτή τη φράση την έλεγα όλο το καλοκαίρι για να εξηγήσω στον μικρο μας,πως θα είναι η μετάβαση μας λίγο δύσκολη, στις αρχές του καινούργιου μας σχολείου. Η πρώτη αντίδραση , όταν του το είπα, μου είπε , <<πότε θα πάμε ξανά στο μικρο σχολείο;>> {εμένα μου αρέσει το μικρο σχολείο}
Έβρισκα επιχειρήματα και μου έλεγε {όχι θέλω το μικρο σχολείο}, {έχω τους φίλους μου που τους αγαπώ και τις δασκάλες μου.} Του εξήγησα ότι στο μεγάλο σχολείο έχει περισσότερα παιδάκια, περισσότερα παιχνίδια και πολύ καλύτερα από εκείνα που είχανε στο μικρο σχολείο
Τελικά αφού δεν ήταν τόσο δύσκολο να το καταλάβει,
αντιθέτως  αγωνιούσε να έρθει η περιβόητη Δευτέρα για να πάμε στο μεγάλο σχολείο. Ήδη όλο τον Αύγουστο πηγαίναμε τα απογεύματα και του έδειχνα το σχολειό , τον δρόμο, το προαύλιο για να εξοικειωθεί.
Η πρώτη μέρα ήρθε και μετά είπαμε να πάμε μια βόλτα στο βιβλιοπωλείο της γειτονιάς μας να πάρουμε τα πρώτα μας σχολικά είδη, και εκεί είδα τις δυο λέξεις που έλεγα όλο το καλοκαίρι.
Το μεγάλο σχολείο

Ήταν αυτές οι δυο λέξεις που
συνεχώς έλεγα, το πήρα στα χέρια μου το ξεφύλλισα και τελικά το αγοράσαμε,  του υποσχέθηκα το βράδυ να το διαβάσουμε

Το βραδάκι έφτασε και ξαπλώσαμε και ξεκινήσαμε την ανάγνωση.
Η συνονόματη ηρωίδα μας η  Παναγιώτα είχε και αυτή κάποιους ενδοιασμούς για το μεγάλο σχολείο και ήταν στενοχωρημένη που θα έχανε τους περισσότερους φίλους . Όμως η δασκάλα και η μαμά της την βοήθησαν πολύ σε αυτό το  πρώτο ξεκίνημα, Ο ρόλος της δασκάλας είναι καταλυτικός. Πρέπει τα παιδιά να τα αγκαλιάσει και να τα δεχτεί στην ζεστή αγκαλιά της. Μια ιστορία , ρεαλιστική και συνάμα πολύ γλυκιά. Μεγάλο ρόλο παίζει και η εικονογράφηση. Σας το συνιστούμε να το προμηθευτείτε. Είναι ήδη πολύ οικονομικό το παραμυθακι και ανήκει στη σειρά φραουλιτσα για ηλικία 5 ετών και άνω. Εμείς είμαστε 4 , αλλά μια χαρά το κατάλαβε ο μικρός. Ήδη σήμερα μου ζήτησε να το ξανά διαβάσουμε
Κυκλοφορεί από τις εκδόσεις ψυχογιός  και είναι της συγγραφέως  Γιούλη Μιγγειρου

καλή σχολική χρονιά σε όλα τα παιδάκια




Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου