Κλεισμένη πύλη παραδείσου


Το καλοκαίρι που μας πέρασε στη παράλια και στη ξαπλώστρα φέτος είχα παρέα, και φυσικά η παρέα μου ήταν ένα λογοτεχνικό. Είπα να ξεκινήσω να διαβάσω μια συγγραφέα που έχω ακούσει πολλά και όμως δεν έτυχε ποτέ ως τώρα να διαβάσω βιβλίο της. Μιλάω για τη Μαρία Τζιριτά, που ενώ έχει στο ενεργητικό της αρκετά βιβλία, όλο έλεγα κάποια στιγμή θα διαβάσω βιβλίο της και τελικά πέρασε ο καιρός και δεν διάβασα κανένα της! Αυτή τη φορά αποφάσισα για τη παραλία να πάρω ένα ανάλαφρο βιβλίο χωρίς πολλές σκέψεις και έννοιες στο κεφάλι μου. Ήθελα να περάσει ωραία η ώρα μου. Αποφάσισα να διαβάσω αυτό. Διάβασα τη περίληψη και δεν ενθουσιάστηκα από την περίληψη γιατί πάλι θα διάβαζα μια ιστορία αγάπης με αίσιο τέλος όπως πάντα..Είναι φοβερό το γεγονός ότι έπιασα αυτό το βιβλίο ελαφρώς βαριεστημένα ότι εντάξει είναι μια ιστορία κλασική με τον παντρεμένο και την ερωμένη του που ακούει τα ψέματα του και εθελοτυφλεί γιατί θέλει να τον πιστέψει και την δύστυχη την γυναίκα του που προφανώς κοιμάται όρθια και τελικά από την μέση του βιβλίου και μετά δεν μπορώ να το αφήσω από τα χέρια μου. Κόλλησα,  Και δυστυχώς λόγω του μικρού μου δεν μπορούσα να είμαι όλη μέρα με ένα βιβλίο στο χέρι. Την υπόλοιπη μέρα που δεν διάβαζα, σκεφτόμουν την ηρωίδα μου την συμπονούσα και αγωνιούσα την κατάληξη τους με τον παντρεμένο. Πόνεσα μαζί τους γιατί έβλεπα ότι και ο παντρεμένος βρισκόταν σε πολύ δύσκολη θέση. Στην αρχή ναι τον έκρινα, και δεν το συμπαθούσα με αυτά που της έκανε, αλλά διαβάζοντας την ιστορία του, τον κατάλαβα.! Ένα εξαιρετικό βιβλίο που δείχνει τα ανθρώπινα πάθη και αδυναμίες αλλά και το μεγαλείο ψυχής των ηρώων του.Πραγματικά τις τελευταίες σελίδες τις απόλαυσα και αγωνιουσα για το τέλος του.Κλείνοντας την τελευταία σελίδα με άφησε με μια πικρία, ήθελα άλλο τέλος.
Μέσα από αυτό το βιβλίο η Μαρία Τζιριτά ασχολείται με ένα σύγχρονο θέμα της εποχή μας και το χειρίζεται με λεπτότητα και ευαισθησία. Αναλύει τον κάθε χαρακτήρα λεπτομερώς και τους σκιαγραφεί με ωραίο τρόπο. Με τον τρόπο γραφής της σίγουρα θα αναγνωρίσουμε στους ήρωες μας κάποιον γνωστό μας φίλο . Ετσι έκανε και η ίδια η συγγραφεας  πήρε άτομα της καθημερινότητας και τα έκανε ιστορία. Συγχαρητήρια στην συγγραφέα που την γνώρισα μέσα από αυτό το βιβλίο. Σίγουρα θα ακολουθήσουν και άλλα δικά της




Για τις λεπτομέρειες του βιβλίου και τη περίληψη του οπισθόφυλλο πατήστε στο σύνδεσμο εδώ






Φιλικά Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου