"Άφησα την ψυχή μου στον άνεμο" Εκδόσεις Λιβάνη


Καλημέρα σας και καλή εβδομάδα! Φέτος που μεγάλωσε λιγάκι ο μικρός μας και καταλαβαίνει ακόμη πιο πολλά οι απαιτήσεις του μεγαλώνουν μου ζητάει να του διαβάζω παραμύθια! Θυμάστε πέρυσι που ήμουν μέσα στο παράπονο και έλεγα πότε θα ξεκινήσουμε να διαβάζουμε και να συμμετέχει και αυτός στα παραμύθια που θα του διαβάζω.

Ε λοιπόν η ώρα ήρθε εδώ και 3 μήνες περίπου και φυσικά κάθε βράδυ μου ζητάει να του διαβάζω παραμύθι , και το καλύτερο συμμετέχει, Όσο διαβάζω ένα παραμύθι συμμετέχει με ρωτάει , γιατί το έκανε αυτό; Γιατί έκανε το άλλο; Τουλάχιστον τώρα είμαι πιο ήσυχη και ξέρω ότι τόσο καιρό τα παραμύθια που το αγόραζα τόσο καιρό δεν πήγαν χαμένα!

Όπως σας είπα οι απαιτήσεις μας ανέβηκαν και πλέον εκτός από τα κλασικά παραμύθια, θέλουμε και κάτι άλλο διαφορετικό.

Αυτή τη φορά, αποφασίσαμε , να πάμε σε ένα άλλο παραμύθι που είναι στην ηλικία μας, και είναι πιο συναισθηματικό, που κρύβει και φανερώνει πολλά πράγματα. Που ένα τρίχρονο δεν θα  το καταλάβει με την πρώτη φορά που θα το διαβάσει  αλλά όταν του το εξηγήσεις μετά θα καταλάβει.


"Άφησα την ψυχή μου στον άνεμο" 




Δε θα ’μαι πια εγώ αυτός που θα σου προσφέρει ζαχαρωτά, αλλά στη μνήμη σου έχω αφήσει άλλη γλύκα.
Δοκίμασε τη ζωή.
Ρούφηξέ τη μέχρι το μεδούλι.
Όσο για μένα, έχω αφήσει την ψυχή μου στον άνεμο.
Νιώθω πιο ελαφρύς τώρα.
Μπορώ να ταξιδεύω κάθε στιγμή, να έρχομαι, να φεύγω – είναι τόσο διασκεδαστικό!
Δεν μπορείς να με πιάσεις.
Δεν μπορείς να με κρατήσεις.
Αλλά, όταν κλείνεις τα μάτια σου, θα μπορείς πάντα να με αισθάνεσαι.

Μέσα σ’ αυτό το βιβλίο υπάρχει μια χούφτα αθάνατων σπόρων.
Τους φυτεύουμε, τους βλέπουμε να γεννιούνται, να μεγαλώνουν, να μη χάνονται ποτέ...




 Το παραμύθι αρχικά το διάβασα μόνη μου, γιατί σίγουρα μαζί με τον μικρο θα με ρωτούσε γιατί μαμά, εκείνο γιατί το άλλο. 
Τα λόγια του βιβλίου δεν είναι πολλά, άλλα αυτά τα λίγα είναι με ουσία και συγκινητικά. Έχουν ένα βαρύ και βαθύ νόημα, που θα το καταλαβαίνετε στο τέλος και όταν κλείσετε την τελευταία σελίδα , θα συγκινήθητε







Σας το συνιστώ να το πάρετε , για το παιδί σας , για το εγγόνι σας, για το βαφτιστήρι σας. 


Αν θέλετε μπείτε και στην επίσημη σελίδα των εκδόσεων Λιβανης και δείτε πληροφορίες 


Σίγουρα δεν θα σας απογοητεύσει, και θα είναι ένα βιβλίο που θα μπει στη βιβλιοθήκη του παιδιού σας και θα  το συντροφεύει για πολλά χρόνια







Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου