Ο πρώτος μου Ντίκενς: Μεγάλες προσδοκίες (Η πρώτη μου λογοτεχνία)

Ο Γιάννης πλέον πλησιάζει τα 4,5 και παρόλο που το μυαλό του είναι συνέχεια στο παιχνίδι, όταν έρχεται ένα βιβλίο στο σπίτι μας, κάθεται και το περιεργάζεται και το μελετάει αρχικά πάντα μόνος του. ,ετά θα μου ζητήσει να του το διαβάσω.
Αυτή τη φορά είχαμε να διαβάσουμε την πρώτη μας λογοτεχνία από τις εκδόσεις μεταίχμιο Ο πρώτος μου Ντίκενς: Μεγάλες προσδοκίες

Πρόκειται για την ιστορία του Πιπ, ενός ορφανού αγοριού που ζει με την αδελφή του και τον σιδερά άνδρα της τον Τζο στην Αγγλία, και μια νύχτα στο πιο ασυνήθιστο μέρος του κόσμου και της ζωής ενός μικρού παιδιού, στο κοιμητήριο, θα δει την τύχη του να αλλάζει, χωρίς να το καταλάβει.
παρακολουθήσαμε την ιστορία της ζωής του και τις προσδοκίες που είχε



Η «μικρή κλοπή» που θα κάνει για να βοηθήσει έναν κατάδικο για να του προσφέρει φαγητό και ελευθερία θα σημαδέψουν τη ζωή του ανεξίτηλα. Η γνωριμία του με τη γλυκιά Μπίντι που θα γίνει η πραγματική του δασκάλα και η επιμονή του να μάθει να διαβάζει και να γράφει θα τον οδηγήσει σε ακόμα πιο μεγάλη και δυνατή σχέση με τον γαμπρό του. Θα γίνει ο ίδιος ο Πιπ δάσκαλος του αγράμματου άνδρα και θα γεμίσει τις νύχτες και των δυο τους με μια συναρπαστική εμπειρία και περιπέτεια. 

 Μια έκδοση από τις λίγες, ίσως και μοναδική για το συγκεκριμένο βιβλίο που δεν θα πρέπει να λείπει από καμιά βιβλιοθήκη σχολείου ή σπιτιού για την πραγματικά καλή μεταφορά εννοιών και εικόνων ενός τόσο διάσημου μυθιστορήματος.
Στέκομαι λίγο παραπάνω στις εικόνες που πραγματικά με εντυπωσίασαν για τη σύλληψη της ατμόσφαιρας και εποχής, τα σχέδια και τα χρώματά τους, χαρίζοντας μας πραγματικά ένα σκηνικό άλλης εποχής με εξαιρετικούς χαρακτήρες και «πινέλα» που φαντάζομαι πως και μόνο ξεφυλλίζοντας  το βιβλίο θα …μαγευτούν!


 Είναι κατάλληλο για παιδιά από 4 χρόνων κι αν το συναντήσετε στα βιβλιοπωλεία σίγουρα θα να το πάρετε. Αν πάλι θέλετε να το προμηθευτείτε ηλεκτρονικά θα το βρείτε στις εκδόσεις μεταίχμιο


εγώ ο Πιπ, ο ήρωας ετούτου του βιβλίου, θέλω να σας αφηγηθώ τις περιπέτειές μου! Να σας μιλήσω για τη ζωή μου στο σιδεράδικο του καλόψυχου Τζο, να σας πω για εκείνη την περίεργη συνάντηση που είχα μια νύχτα στους βάλτους έξω από το χωριό, να αποκαλύψω όλα τα μυστικά μου για την πανέμορφη Εστέλα και τη μυστηριώδη μις Χάβισαμ… Τέλος θέλω να σας εξομολογηθώ όλες τις παιδικές μου… μεγάλες προσδοκίες!

Ένα από τα πιο αγαπημένα και πολυδιαβασμένα μυθιστορήματα του κόσμου, στο οποίο δεν θα μπορούσε να περιγράφεται καλύτερα η αγάπη, η φιλία, η στοργή, η ανθρωπιά. Για μικρούς και μεγάλους, από 4 ετών.





Γιώτα

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου