Φως μέσα στη θύελλα από τις εκδόσεις Διόπτρα

Έχοντας διαβάσει τα προηγούμενα βιβλία του συγγραφέα Κ Κρομμύδα αυτό που πήρα στα χέρια μου το 5ο του βιβλίο Φως μέσα στη θύελλα  ήταν τελείως διαφορετικό από τα υπόλοιπα. Και ναι με παρέσυρε αυτή η θύελλα και εμένα στα συντρίμμια της Άθωρας και βγήκα αλώβητη μέσα από τα συντρίμμια μετά από μερικές ημέρες. 



Το συγκεκριμένο βιβλίο βασίζεται στη φαντασία και στο δημιουργικό μυαλό του συγγραφέα. Γραμμένο σε α ενικό η αφήγηση είναι δοσμένη από την πλευρά της ηρωίδας , μας δίνει μια αμεσότητα απέναντι στον αναγνώστη. Ένα βιβλίο με πολύ κινηματογραφικό χαρακτήρα με έντονα τα χρώματα και πολλές εικόνες και μυρωδιές κάνει τον αναγνώστη και έμενα προσωπικά να το διαβάσω με μια ανάσα, μέχρι το τέλος του βιβλίου.


Σκιαγραφεί τόσο καλά τους ήρωες του βιβλίου που δεν καταλαβαίνεις ποιος είναι ο δολοφόνος . Έπρεπε να φθάσω στις τελευταίες σελίδες για να το διαβάσω και να το πιστέψω. Και πάλι καλύπτει τόσο καλά τον δολοφόνο που οι απορίες μου ήταν πότε έγιναν όλα αυτά; και που ; 
Μπροστά από τα μάτια μου οι σελίδες τρέχουν με ιλιγγιώδη ταχύτητα, που χωρίς περιττές περιγραφές και  χωρίς να δημιουργήσει ΄΄κοιλιά΄΄ το βιβλίο το διάβασα με μια ανάσα
Συνδέει πολύ ωραία τις δυο ιστορίες στην αρχή και  τις ενώνει στη μέση του βιβλίου με πολύ ωραίο τρόπο
Είμαι και εγώ στη Άθωρα μαζί με την  Φωτεινή ,  τον Στέλιο τον Πέτρο τον Γκάμπριελ και την Σοφι, και τους παρακολουθώ από μια γωνία  προσπαθώντας να βρω το δολοφόνο και όσο έλεγα ότι πλησίαζα στην αποκάλυψη τελικά ήμουν πολύ μακριά ακόμη. 
Ένα βιβλίο με 390 σελίδες με ουσία χωρίς περιττά λόγια για να γεμίσει ένα βιβλίο και να κουράσει τον αναγνώστη, ένα βιβλίο αινιγματικό. 

Μπράβο στον συγγραφέα για το υπέροχο θυελλώδες ταξίδι




Θα το βρείτε στις εκδόσεις Διόπτρα 

επίσημη κυκλοφορία του βιβλίου στις 26-4-2017

Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου