Η πρώτη μου Πηνελόπη Δέλτα: Μάγκας (Η πρώτη μου λογοτεχνία)

Ο διάσημος Μάγκας της νεανικής ελληνικής λογοτεχνίας είναι εδώ, διασκευασμένος από την Τζέμη Τασάκου για παιδιά από 4 ετών. Βιβλίο που ταξίδεψε σε χιλιάδες σπίτια όλο τον περασμένο αιώνα και θεωρήθηκε κλασικό πια.



Ποιος ήταν ο Μάγκας; Εσεις οι πιο νέοι ισως δεν το γνωριζετε. ήταν ένας σκύλος (κουτάβι Φοξ Τερριέ) που ζει στην Αλεξάνδρεια της Αιγύπτου με την οικογένειά του. τον Λουκά, τη Λίζα, την Άννα, τον Μήτσο, τον κύριο και την κυρά του, την αριστοκράτισσα φοράδα Νταίζη και τον Μπόμπη το άλογο. Όταν έρχεται η γιαγιά, είναι η καλύτερή του Μάγκα. Γιατί η γιαγιά διηγείται στα εγγόνια της πολλές ιστορίες κι ο Μάγκας κουλουριάζεται και ακούει κι αυτός.
Αυτή η γιαγιά τους λέει ιστορίες για τους ήρωες μας και από την χαρά του ο μάγκας έκανε μια ζημιά. έσπασε κάποια βαζάκια κάτω στο πάτωμα, και η κυρα του τον απείλησε και από τον φόβο του βρέθηκε έξω από το παράθυρο, και μονομιάς κατευθείαν έξω στο δρόμο . Από εκεί ξεκινάει και η ιστορία του. και έτσι ξεκινάει και  η ιστορία μας.
Η ιστορία του Μάγκα από την Πηνελόπη Δέλτα περιγράφει απείρως περισσότερες περιπέτειες που δε χωράνε σε μια ολιγοσέλιδη διασκευή. Ωστόσο, αυτή η διασκευή λειτουργεί, όπως οι περισσότερες διασκευές κλασικών μυθιστορημάτων, εισαγωγικά. Ένας κόσμος λογοτεχνίας ανοίγεται μπροστά στο παιδί που αποκτά μια πρώτη επαφή με ένα κλασικό έργο, όπως ο Μάγκας. Η πάσα δίνεται ήδη από την τελευταία σελίδα της διασκευής τούτης: "Καλύτερα να διαβάσετε τις περιπέτειές μου, όπως τις αφηγήθηκε η μάνα μου η ίδια: η Πηνελόπη Δέλτα".


Η υπέροχη -και σε αυτό το βιβλίο- εικονογράφηση είναι της Αιμιλίας Κονταίου που συνθέτει με αρμονία, λεπτομέρεια, ρεαλισμό και ενίοτε αφαιρετικότητα, τον κόσμο των περιπετειών του Μάγκα.
Λιγα λογια του βιβλίου
Με λένε Μάγκα και είμαι το πιο διάσημο κουτάβι της νεοελληνικής λογοτεχνίας. Θέλω να σας εξομολογηθώ τις περιπέτειες, τις σκανταλιές και τα βάσανά μου. Θέλω να σας πω και για κείνο τον φίλο μου, τον κοκαλιάρη σκύλο, που ήταν πιο γενναίος απ’ όλου του κόσμου τους ιππότες. Είμαι βέβαιος πως όλα τα παιδιά θα με αγαπήσουν. Και ίσως και κάποιοι μεγάλοι, διαβάζοντας ετούτο το παραμύθι, να θυμηθούν πως κάποτε υπήρξανε παιδιά. 



ΛΙΓΑ ΛΟΓΙΑ ΓΙΑ ΤΗ ΣΕΙΡΑ

Κλασικές ιστορίες από την Ελλάδα αλλά και απ’ όλο τον κόσμο, γραμμένες από την αρχή, από αγαπημένους Έλληνες συγγραφείς. Η γεμάτη χρώμα εικονογράφηση και η ολοζώντανη, απλή και κατανοητή αφήγηση κάνουν τη σειρά προσιτή για παιδιά από 4 ετών.


Θα το βρείτε στις εκδόσεις Μεταίχμιο
επίσης θα βρείτε και άλλους αγαπημένους τίτλους που θα θέλατε σίγουρα και εσείς να διαβάσετε



Η πρώτη μου Πηνελόπη Δέλτα: Παραμύθι χωρίς όνομα (Η πρώτη μου λογοτεχνία)

Ο πρώτος μου Ντίκενς: Μεγάλες προσδοκίες (Η πρώτη μου λογοτεχνία)

Ο πρώτος μου Όμηρος: Ιλιάδα (Η πρώτη μου λογοτεχνία)

Ο πρώτος μου Σαίξπηρ: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας (Η πρώτη μου λογοτεχνία)

Ο πρώτος μου Όμηρος: Οδύσσεια (Η πρώτη μου λογοτεχνία)


Ο πρώτος μου Σαίξπηρ: Όνειρο καλοκαιρινής νύχτας (Η πρώτη μου λογοτεχνία)



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου