Εδώ προνήπιο

Η σχολική χρονιά ξεκίνησε και εμείς ακόμη γυρνάμε βόλτες όλη μέρα.
Πρέπει όμως σιγά σιγά να μπούμε σε σχολική διάθεση. Η σχολική λίστα είναι στα χέρια μου και ήδη μολύβια, τετράδια, σβηστρες, κάνανε την εμφάνιση τους στο γραφείο μας. 
Όμως κάτι μας έλειπε. Ένα βιβλίο δραστηριοτήτων για τον μικρο μας που πηγαινει  προνηπιο φέτος. 
Επικοινώνησα με τις εκδόσεις Παπαδόπουλος και με χαρά φρόντισαν να μου στείλουν ένα βιβλίο δραστηριοτήτων με 100  θεματικές δραστηριότητες για τα παιδιά άνω των 4 που θα πάνε προνηπιο. ΄΄Εδω προνήπιο΄΄
Μόλις το έπιασα στα  χέρια μου, ο μικρός ξετρελάθηκε και πήρε τις ξυλομπογιες του, και μου ζήτησε να καθίσουμε στο γραφείο και να ξεκινήσουμε  τη μελέτη.

Το   απόγευμα πέρασε τόσο γρήγορα,
ευχάριστα, και δημιουργικά



Ξέρετε τι μου άρεσε στο συγκεκριμένο βιβλίο ότι είναι χωρισμένο σε μήνες και εποχές με αποτέλεσμα να  επιδιώκει με αυτόν τον τρόπο την ενίσχυση ολόπλευρης ανάπτυξης και δημιουργικής έκφρασης.


Επίσης υπάρχουν πολλά κείμενα ποιήματα που είναι κατάλληλα για την δραματοποίηση και περαιτέρω  αξιοποίηση στις σχολικές γιορτές.
Ενα βιβλίο που σίγουρα θα το δουλεύουμε όλη την χρονιά
Eυχαριστούμε τις εκδόσεις Παπαδόπουλος για την χορηγία του βιβλίου



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου