Τζερόνιμο ακόμη και το καλοκαίρι


Το έχω πει πολλές φορές θα το πω ακόμη μια φορά. Ο Τζερόνιμο είναι λατρεία είναι πάθος
αν έρθει στα χέρια σου, ένα βιβλίο του, μη το αφήσεις, διάβασε το και σίγουρα όταν τελειώσεις θα θέλεις να αποκτήσεις και άλλο βιβλίο.




Ο ξάδελφός μου ο Τράπολα δήλωσε συμμετοχή στον Διαγωνισμό των Σούπερ Μαγείρων. Και ξέρετε ποιον θέλει για βοηθό του; Μπορείτε να μαντέψετε; Εμένα! Ναι, εμένα, τον Τζερόνιμο Στίλτον. Μα τις χίλιες ψητές μοτσαρέλες, αυτή θα είναι μια περιπέτεια να… γλείφεις τα μουστάκια σου!


                                      Ο ΤΖΕΡΟΝΙΜΟ ΜΕΤΑΚΟΜΙΖΕΙ


«Πόσο αγαπώ το σπίτι μου! Γνωρίζω την κάθε γωνιά, το κάθε έπιπλο, την κάθε λεπτομέρεια. Ζω εδώ μέσα πάρα πολλά χρόνια και το νιώθω κομμάτι του εαυτού μου. Φανταστείτε πώς αισθάνθηκα όταν ο παππούς Τορκουάτο μου ανακοίνωσε ότι έπρεπε να το πουλήσω. Η εφημερίδα που διευθύνω, η Ηχώ των Τρωκτικών, αντιμετώπιζε οικονομικές δυσκολίες, και έπρεπε να βρούμε χρήματα… Έτσι, απελπισμένος και αδέκαρος, βρέθηκα να ψάχνω για καινούριο σπίτι…»


Σας το λέω είναι λατρεία και θα τα βρείτε όλα τα βιβλία στις εκδόσεις Κέδρος



Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου