Θα μ' αγαπάς ακόμα; Εκδόσεις Πατάκη

 Θα μ' αγαπάς ακόμα;


Ανιδιοτελή αγάπη. Να είσαι δίπλα στον άλλον σε κάθε του βήμα,Να αγαπάς τον άλλον στα καλύτερα του και η αγάπη σου να δυναμώνει ακόμη περισσότερο όταν θα είναι στα χειρότερα του! Να γνωρίζεις όλες του, τις πλευρές, τα προτερήματα και τα ελαττώματα του, αλλά να μη θες να τον αλλάξεις! Να γνωρίζεις τις ικανότητες του και να του τις υπενθυμίζεις προκειμένου να μην το βάζει ποτέ κάτω! Να είσαι περήφανος και να χαίρεσαι με την χαρά του άλλου!


Διότι σε μία πραγματικά ανιδιοτελή σχέση δεν υπάρχει καν η υποψία της προσπάθειας να αλλάξουμε τον άλλον. Δεν απαιτούμε. Δεν προσπαθούμε να εκμαιεύσουμε την αγάπη του. Το μόνο το οποίο επιδιώκουμε είναι να είναι ο άλλος ευτυχισμένος. Ακόμα κι αν αυτό πληγώνει εμάς. Ακόμα κι αν μας αναγκάζει να φύγουμε.


Γνωρίζω ότι δεν υπάρχει τέλειος γονιός... ίσως επειδή δεν μπορώ να είμαι τέλειος σε όλα. Προσπαθώ να δίνω τον καλύτερο εαυτό μου, να είμαι υπεύθυνος και να διαχειρίζομαι με ηρεμία κάθε συγκρουσιακή συνθήκη. Προσπαθώ με κάθε τρόπο να αποτελώ σωστό πρότυπο για τα παιδί μου. Με το να νιώθει ασφάλεια και να του εμπνέω εμπιστοσύνη, όπως και να δείχνω εμπιστοσύνη σε εκείνο, μετριάζοντας την ανάγκη μου για υπερπροστασία, νιώθω ότι βοηθάω το παιδί μου να εξελιχθεί. Η καλή σχέση με το παιδί μου θεωρώ ότι βασίζεται στον ποιοτικό χρόνο μαζί του. Ακούω με προσοχή και μοιράζομαι τις ανησυχίες του. Καθώς μεγαλώνει το αγγελούδι μου, προσπαθώ να είμαι δίπλα του και όχι μπροστά του, παίρνω έναν πιο ενεργό ρόλο παρατηρητή, που το βοηθάει να γίνει η καλύτερη εκδοχή του εαυτού του»

Το μεγαλύτερο δώρο που μπορείτε να κάνετε στα παιδιά σας δεν αγοράζεται, διότι είναι η αγκαλιά σας, η εκδήλωση τρυφερότητας, καθώς και η άνευ όρων αποδοχή τους.
Ο μικρός αρκούδος ανησυχεί. Κι αν κάποτε η μαμά του σταματήσει να τον αγαπάει; Θα τον αγαπάει κι αν είναι κακό παιδί; Και τι θα γίνει αν η μαμά κάνει κι άλλο παιδί; Θα τελειώσει άραγε ποτέ αυτή η αγάπη; Αλλά ο μικρός αρκούδος καταλαβαίνει πως δεν πρέπει να ανησυχεί, γιατί η μαμά του του εξηγεί πως, ό,τι κι αν γίνει, η αγάπη της είναι τόσο μεγάλη, που όλα θα τα νικάει.

Η Κατρίν Λεμπλάν απαντάει μ’ έναν τρυφερό και έξυπνο τρόπο στην αγωνία όλων των παιδιών για το αν τελειώνει ποτέ η αγάπη.

Το βιβλίο θα το βρείτε στις εκδόσεις Πατάκη σε στα μεγάλα ενημερωμένα βιβλιοπωλεία








Δεν υπάρχουν σχόλια

Δημοσίευση σχολίου